بهترین میوه های دنیا خدایا ما چگونه شکر یکی از هزار کرد
مگر نام محمد هم علی نیست آئینه روی محمد علیست صد کتابو صد حدیث آئینه روی محمد علیست کسی که چون محمد است جمال روی خاتم است جان نبی علی ولی قائم آل محمد است
رام رایگان گوشی های هواوی 1
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ریاضی قرآن تقدیم میکند و آدرس aaaaali110.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






دنیای میوه ها آنقدر بزرگ است که هر چند وقت یک بار میوه ای عجیب کشف می شود. این میوه ها ممکن است از پیوند چند میوه باشند و یا اینکه به صورت آزمایشگاهی تولید شده باشند اما برخی از آن ها به صورت طبیعی عجیب هستند. به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، ، تا به حال مطالبی در مورد میوه های عجیب منتشر شده است که در آن به تعدادی میوه بسیار نایاب با شکل های عجیب اشاره شده بود. این بار به سراغ میوه هایی رفته ایم که شاید ظاهری عجیب نداشته باشند اما در بیشتر دنیا فراموش شده هستند و کمتر ازآن ها استفاده می شود.

"Ackee "


این میوه به صورت بومی در مناطقی از جامائیکا پیدا می شود و این روزها به هر دلیلی زیاد ازآن استفاده نمی شود. خوردن این میوه به تجربه بسیار زیاد نیاز دارد چرا که تنها ماده زرد رنگی که در هسته آن وجود دارد قابل خوردن است. اگر از باقی میوه استفاده کنید دچار بیماری های خاصی مانند حالت تهوع خواهید شد. این میوه سرشار از ویتامین A و پروتئین است.برای کسانی که می خواهند بچه دار شوند 5بار حجامت شده و این میوه را میل میکنند صدرصد بچه دار می شوند اگر میوه هم نبود حجامت قدرت باروری در بانوان را صدرصد افزایش می دهد با خارج کردن سموم و باز شده راه تخمک براحتی شما دارای بچه شرور و سرکش خواهید شد
3030_orig
"میوه هیولا"


یکی از میوه های عجیب دنیا "میوه اژدها" است که نباید آن را با میوه هیولا اشتباه بگیریم. این میوه بسیار خوشمزه است و بومی مناطق جنوبی مکزیک و پاناما است. پوست سخت این میوه از هسته مرکزی خوشمزه ان محافظت می کند. این میوه شباهت زیادی به ذرت دارد و بوی بسیار ناخوشایندی می دهد. بوی بد این میوه حاصل از پوست سخت آن است.

"Urucu"


این میوه از جمله میوه های عجیب منطقه آمازون است و شباهت زیادی به خرچنگ ها دارد. البته برای رسیدن به قسمت خوشمزه باید پوست آن را جدا کنید و در داخل آن هسته هایی به رنگ قرمز دیده می شود که منابع غنی از ویتامین ها هستند. در گذشته از این میوه استفاده بسیار زیادی می شد.

"Ugli"


با کمی تغییر دادن حروف این میوه در زبان انگلیسی می توان از آن به نام میوه زشت یاد کرد. البته در واقعیت نیز یک میوه زشت به حساب می آید. این میوه از خانواده مرکبات است و شباهت بسیار زیادی به گریپ فروت و نارنگی دارد. این میوه نیز از جمله میوه های بومی جامائیکا است.

"Noi-na"


این میوه که به "سیب شکری" نیز معروف است بومی منطقه تایلند است. این میوه در رنگ های زرد و سبز وجود دارد و به سبک گریپ فروت خورده می شود. نکته جالب در مورد این میوه شیرین بودن آن و همچنین نحوه جداشدن آن است. این میوه به راحتی به قسمت تبدیل می شود.کام‌کوات میوه‌ای از خانوادهٔ مرکبات که شبیه پرتقال است و پوست نارنجی رنگ دارد. درون آن مانند سایر مرکبات پره‌پره است، ولی اندازه و شکل آن مانند خرما است. این میوه معمولاً با پوست خورده می‌شود و از آن مربا نیز تهیه می گردد. این میوه در شمال ایران هم می‌روید.زمانی که میوه کامکوات را برش می‌زنیم ظاهری شبیه به یک پرتقال کوچک دارد که پره‌های آن به سفتی به یکدیگر و پوسته خارجی متصل شده‌اند و عموماً یک یا دو عدد هسته در مرکز هر پره وجود دارد. طعم هسته آن، مانند هسته‌های پرتقال تلخ است و هنگام خوردن میوه باید از دهان خارج شده و دور ریخته شود. کامکوآت‌هایی که در باغ یا باغچه کاشته می‌شوند (نه در گلدان)، می‌توانند تا ارتفاع 2.5 متر و عرض 180 سانتی‌متر رشد کنند.



***   ***   ***

---------------------------------
کامکوات (Kumquat)

 

عجیب‌ترین میوه‌های جهان,میوهای شگفت انگیز,تصاویر میوه های عجیب

 
"کامکوات" میوه‌ای کوچک و بومی چین است. این میوه‌ کوچک شبیه به پرتقال بوده، اما از درختانی که رابطه نزدیکی با خانواده مرکبات ندارند، می روید. کامکوات به صورت خام و با پوست خورده می شود. این میوه اغلب در تهیه مارمالاد و ژله کاربرد دارد. حتی تایوانی‌ها این میوه را به چای اضافه می کنند و برخی معتقدند کامکوات پخته شده در آب می تواند به تسکین گلو درد کمک کند.


چیکو نام یکی از میوه‌های گرمسیری با پوستی قهوه‌ای و مزه‌ای شیرین است. مزه آن چیزی بین شکر و نوشابه پارسی‌کولا است. درخت چیکو، ساپودیلا نام دارد و صمغ آن درخت که پیشتر برای درست کردن سقِّز (آدامس) بکار می‌رفت چیکل نام دارد. چیکو بومی منطقه یوکاتان است.

 
***   ***   ***
فیجوآ میوه‌ای است که در برزیل بوجود آمده است. این گیاه از راستهٔ مورد (Myrtales)، تیرهٔ موردیان (Myrtaceae) است.نام این میوه به صورت‌های فیجوآ، فیجوا، فی‌جوآ، فی‌جوا و فیجووا نوشته می‌شود. آن را با نام فوجیا نیز می‌شناسند. در ایران به طور محدود در استان‌های گیلان و مازندران کشت می‌شود.

 
***   ***   ***
سُرخالو میوهٔ گیاهی است با نام علمی سرخالوی چینی (Litchi chinesis) متعلق به تیرهٔ ناترکیان (Sapindaceae) و راستهٔ ناترک‌سانان. پوست آن سرخ و چرم‌مانند و تیغ‌تیغی و شبیه به توت فرنگی است؛ قسمت خوراکی آن سفید و شفاف و سفت و آبدار است و شکل آن از گرد و گاه بیضی و قطر آن از یک تا یک ونیم سانتیمتر متغیر است؛ شیرین و معطر و بومی جنوب چین و مناطق مجاور آن است.



***   ***   ***
جک فروت(به انگلیسی: Jackfruit) در مناطق جنوبی و جنوب شرقی آسیا و همچنین در قسمت شرقی آفریقا یافت می‌شود.و میوه اش جز بزرگترین میوه‌های جهان به حساب می‌آید.وزن میوه‌های این درخت به بیش از ۳۶ کیلوگرم و درازای آن بیش ۹۰ سانتی متر می‌رسند.جک فروت سرشار از پتاسیم است و در پایین آوردن فشار خون مفید است.این درخت در مناطق گرمسیری رشد می‌کند.



***   ***   ***
اختری (کوکبی یا میوه ستاره) نام میوه‌ای استوایی است از تیرهٔ ترشکیان (Oxalidaceae) سردهٔ ابن رُشدی‌ها (Averrhoa).این میوه بومی سری‌لانکا، هندوستان و اندونزی است. اختری از خویشاوندان نزدیک میوه بیلیمبی است.این میوه از میوه‌های مناطق گرمسیری می‌باشد.رنگ آن سبز و گاهی زرد می‌باشد. پوست آن براق است . از انواعی که دارای نقطه یا خطهای قهوه‌ای می‌باشد، استفاده نکنید. استفادهٔ کوکبی آسان است. نیاز به پوست کندن و جدا کردن دانه ندارد. به آرامی تغییر رنگ می‌دهد. مزهٔ بعضی از انواع آن ترش و برخی شیرین می‌باشد. (مانند انگور پوست کلفت) شکل زیبایی دارد و وقتی آن را می بریم بسیار شبیه ستاره می با شد. می توان از آن در سالاد و برای تزئین غذاها استفاده کرد.



***   ***   ***
آسرولا میوه‌ای گرمسیری است که در هند غربی و شمال آمریکای جنوبی می‌روید. این میوه در هندوستان نیز کشت می‌شود.آسرولا میوه‌ای با طعم شیرین و دارای مقدار بسیار زیادی ویتامین ث می‌باشد.


***   ***   ***
درخت پول با نام‌های بسیاری٬ همچون شاه بلوط مالابار، شاه بلوط گینه، درخت تدارکات، مهره صبا، مونگوبا (در برزیل)، پومپو (در گواتمالا) و گیاه پول نیز شناخته می‌شود.این درخت در آب و هوای گرمسیری و مرطوب رشد می‌کند و آن را از طریق دانه و قلمه زدن تکثیر می‌کنند.اولین کاربرد این درخت٬ استفاده از دانه‌های خوراکی آن است٬ این دانه‌ها در غلافی چوبی و بزرگ رشد می‌کنند؛ دانه‌ها به رنگ قهوه ای روشن و با خطوط سفید رنگ می‌باشد و طعمی شبیه به طعم بادام زمینی دارند، و به صورت خام یا تفت داده شده مصرف می‌شوند؛ همچنین از آرد دانه‌ها برای تهیه نان استفاده می‌کنند. حتی برگ‌ها و گل‌های این گیاه نیز خوراکی هستند.



***   ***   ***
ساپادیل نام درخت و میوه‌ای است بومی مکزیک، آمریکای مرکزی، منطقهٔ دریای کارائیب و بخش شمالی آمریکای لاتین.درخت این میوه را در جنوب شرق آسیا هم می‌کارند. ساپادیل از تیرهٔ آنوناسه (Annonaceae) (تیرهٔ سیب کاستر) است. مزهٔ میوهٔ ساپادیل مانند مزه توت فرنگی و آناناس است که به آن طعم لیمو ترش افزوده شده‌باشد. یک غلظت ملایم مانند مزه نارگیل و موز نیز در مزه آن حس می‌شود. میوه، آب میوه و چای ساپادیل را برای درمان برخی بیماری‌ها مانند معده‌درد و دفع کرم‌ها استفاده می‌کنند. این میوه سرشار از ویتامینهای B1وB2وCهمچنین مقدار زیادی از کربوهیدراتها و فروکتوز می باشد.


***   ***   ***
میوه فیسالیس با نام علمی (به انگلیسی: Physalis)‏ ترکیبی از طعم میوه‌های توت فرنگی، گیلاس،کیوی و آناناس است. این میوه منبع آنتی اکسیدان و سرشار از ویتامینهای آ ، ئی ، اف ، پی و ویتامین ث است. فیسالیس بدن انسان را در مقابل خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد که موجب بروز بیماری‌هایی مانند سرطان، سکته‌ی قلبی ، پروستات، آسم و آلرژی می‌شود، حفاظت می‌کند. مصرف این میوه تاثیر بسزایی در شادابی و طراوت پوست و تقویت قوای‌جنسی دارد.

***   ***   ***
ترگیل میوهٔ گیاهی با نام علمی گارسینی انبه‌ای (Garcinia mangostana) از تیرهٔ گل راعیان (Clusiaceae)، و راستهٔ چنارسانان (Malpighiales) که گرد و کمی کوچکتر از توپ تنیس و به قطر سه و نیم تا هفت ونیم سانتیمتر است و رنگ آن بنفش تیره و گاه بنفش مایل به قرمز است؛ قطر پوستهٔ آن شش تا ده میلیمتر و در مقطع عرضی به رنگ قرمز است؛ بخش خوراکی آن نرم و سفیدرنگ است و ممکن است بدون دانه یا دارای یک تا پنج دانه باشد؛ گیاه این میوه در مالزی و تایلند و اندونزی و جنوب هند می‌روید.


***   ***   ***
مُژَکی یا سرخالوی مژکی (نام علمی: 'Nephelium lappaceum') گیاهی است درختی با اندازه متوسط که مربوط به مناطق گرمسیری و استوایی می‌باشد و در تیره Sapindaceae طبقه‌بندی میگردد. میوه این درخت، هم‌خانواده با سرخالو و چشالو است که شفت و گرد و گاه بیضی و قطر آن سه تا شش سانتیمتر است که روی خوشه‌های دو تا ده تایی قرار دارد؛ پوست آن پوشیده از مژک و معمولاً به رنگ سرخ است؛ گوشتهٔ آن شفاف و ترد و به رنگ سفید و گاه مایل به صورتی است و طعمی ترش و شیرین دارد؛ هستهٔ آن قهوه‌ای شفاف و به قطر دو تا سه سانتیمتر است.

***   ***   ***
 میوه اژدها (سایر اسامی: پیتایا، پیتاهایا، هو لونگ گو، گلابی توت فرنگی، نانتیکافروت یا تان لانگ) به میوه چندین نوع کاکتوس اطلاق می‌شود. این میوه بومی مکزیک و آمریکای مرکزی و جنوبی است و نیز در کشورهای آسیای جنوب شرقی همچون ویتنام، تایوان، جنوب چین، جزیره اکیناوا (ژاپن)، فیلیپین و مالزی هم کشت می‌شود.میوه اژدها تنها در شب شکوفه می‌کند؛ شکوفه‌های آن بزرگ و سفید هستند و معمولاً «گل شب» یا «ملکه شب» نامیده می‌شوند.


***   ***   ***
گواوا (در چابهار به زیتون محلی نیز شناخته می‌شود.) گواوا میوه‌ای گرمسیری است. گیاه گواوا درختچه‌ای همیشه‌سبز از خانواده میرتاسه‌است که برگ‌های دربرابر هم دراز و بیضی شکل دارد. این درختچه بومی امریکای جنوبی و امریکای مرکزی، پرو، برزیل و مکزیک است و سال‌ها قبل به ایران وارد شده و به گونه پرورشی در شمال و بیشتر جنوب ایران کاشته می‌شود.پوست تنه گواوا سبز یا قهوه‌ای متمایل به قرمز است.رنگ میوه گواوا قرمز یا زرد است. میوه آن شیرین است و آن را خام یا پخته به شکل مربا و ژله می‌خورند.

بذر میوه کمیاب تاماریلو یا گوجه فرنگی درختی - Tree Tomato Seedsگوجه درختی مثل درخت سیب

میباشدقیمت هر کدام صد دلار میباشدKéptalálat a következőre: „‫بهترین میوه دنیا‬‎”Képtalálat a következőre: „‫بهترین میوه دنیا‬‎”

کد خبر: ۲۰۳۹۱۸
۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵

گرانترین قهوه دنیا قهوه 'عاج سیاه' است که در تایلند و با کمک فیل‌ها تولید می‌شود. دستگاه گوارش فیل پروتئین این قهوه را از بین می‌برد و به آن طعمی خاص و منحصر به فرد می‌دهد.

این قهوه را فقط یک شرکت تولید می‌کند و عرضه آن بسیار محدود است. این قهوه حدود یک سال و نیم است که به بازار عرضه شده و هر کیلوی آن ۱۱۰۰ دلار قیمت دارد و در هتل‌های لوکس فنجانی پنجاه دلار به فروش می‌رود.

این قهوه در شمال تایلند تولید می‌شود، در مثلث طلایی و در جایی که فیل‌های سرگردان را پناه می‌دهند.

این مثلث طلایی همان منطقه‌ای است که دومین تولید کننده تریاک و هروئین دنیاست. بیست فیلی که در "بنیاد فیل آسیایی مثلث طلایی" زندگی می‌کنند مسئول تولید این قهوه گران‌بها هستند.

برای تولید قهوه عاج سیاه، از قهوه عربی تایلند که در ارتفاع بالای ۱۵۰۰ متر می‌روید استفاده می‌شود. میوه این گیاهان قهوه را زنان محلی جمع‌آوری می‌کنند.



فیل ها میوه قهوه را می خورند. میوه‌ها در طی ۱۵ تا ۷۰ ساعت از دستگاه گوارش فیل عبور می کنند و میوه‌هایی که سالم مانده‌اند دفع می‌شوند.

کار یافتن این دانه ها به عهده همسران فیل‌بانان است. آنها میوه های سالم قهوه را در مدفوع فیل پیدا می‌کنند. پس از شستشوی مفصل، دانه‌ها از درون میوه بیرون آورده و برای بو دادن به بانکوک فرستاده می شوند.

برای تولید یک کیلو قهوه عاج سیاه به سی و سه کیلو قهوه خام نیاز است چون بسیاری از میوه‌های قهوه را فیلها جویده یا در دستگاه گوارش هضم کرده‌اند و بسیاری از میوه‌ها تخمیر می‌شوند.

علاوه بر این تمام میوه‌های سالم نیز پیدا نمی‌شوند چون مدفوع فیل‌ها در میان درختان و گیاهان گم می‌شود.



بنابراین تولید این محصول که به گفته شرکت تولید کننده "نادرترین و گران‌ترین" قهوه دنیاست به فعالیت فیل‌ها و البته زنان فیل‌بانان بستگی دارد.

اما حسن این کار چیست؟ تلخی قهوه به دلیل پروتئین آن است و اسید معده فیل این پروتئین را از بین می‌برد.

آمیزش میوه‌های قهوه با دیگر محتویات معده فیل و عمل تخمیری که در دستگاه گوارش گیاهخواران اتفاق می‌افتد باعث طعم ملایم و بخصوص این قهوه می‌شوند. بنابراین محصول، قهوه‌ای ملایم است که تلخی معمول را ندارد.

سر فیل‌ها هم از این نمد بی کلاه نمی ماند و هشت درصد درآمد قهوه صرف رسیدگی به این فیل‌های حفاظت شده می‌شود.

نگهداری از فیل‌ها ماهی هزار دلار خرج دارد و این پروژه به اینکه این فیل‌ها زیستگاهی داشته و از خطر در امان باشند کمک کرده است.

به نظر نمی‌رسد قهوه در غذای طبیعی فیل‌ها جایی داشته باشد، اما در فصل خشکسالی، فیلهای آسیایی سراغ گیاه قهوه می روند.

برای اطمینان از اینکه قهوه برای فیلها مضر نیست یا باعث اعتیاد آنها نمی‌شود، متخصصان آزمایش‌هایی را در کانادا انجام دادند که نشان داد با خوردن میوه خام قهوه (raw coffee cherries) کافئین وارد خون فیل ها نمی‌شود.



در حال حاضر دسترسی به این قهوه کار راحتی نیست، فقط ثروتمندانی در چهار کشور دنیا در چند هتل لوکس می‌توانند فنجانی از این قهوه را بنوشند، در پنج هتل در مالدیو، سیزده هتل در تایلند، دو هتل در ماکائو و یک هتل در آمریکا.

بلیک دینکین که این پروژه را راه اندازی کرده پیش از اینکه قهوه عاج سیاه را در اختیار هتلی قرار دهد خود به هتل می رود تا بر آموزش کارکنان آن برای سرو این قهوه نظارت کند.

در دنیا یک قهوه دیگر به این روش تولید می شود، لوپی لوواک یا قهوه گربه زباد (civet). این قهوه که تقریبا کیلویی هفتصد دلار قیمت دارد با استفاده از گربه زباد جنگل‌های نخل اندونزی تولید می‌شود.

اما گزارش های زیادی درباره بدرفتاری با این حیوانات وجود دارد و تقریبا نیمی از قهوه‌ای که با این نام به فروش می رسد تقلبی است. گربه زباد همان جانوری که ویروس سارز (SARS) از آن به انسان منتقل شد.

 

میوه‌هایی با نام‌های عجیب و غریب؛

سروکله میوه‌های لوکس خارجی دوباره در بازار پیدا شد

 

 

شناسهٔ خبر: 2467829 - دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰

سروکله میوه‌‎های لوکس وارداتی دوباره در بازار پیدا شده است و این روزها باوجود ممنوعیت واردات، این نوع میوه‌ها با قیمت گران در سطح شهر خودنمایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها بازار میوه‌های لوکس باز هم داغ شده است. چند وقتی بود که کمتر خبری از میوه‌های عجیب و غریبی که زادگاه اصلی‌شان کشورهای آسیای جنوب‌شرقی و آفریقایی است، به گوش می‌رسید، اما حالا این میوه‌ها باز مجدد به پیشخوان برخی مغازه‌های لوکس، برگشته‌اند و البته برخی مردم نیز، مشتریان پر و پا قرص آنها هستند.

 

تنوع این میوه‌ها و توزیع آنها در بازار به گونه‌ای است که در مغازه‌های مرکز شهر نیز برخی از اقلام آنها را می‌توان دید، میوه‌هایی که البته به دلیل گران بودن قیمتشان، برخی از مردم حتی فرصت یک بار چشیدن طعم آن را نیز ندارند و حتی برخی نام آنها را نیز نمی‌دانند. در این راستا، به نظر می‌رسد که دوباره جذابیت برای فروشندگان این میوهها در بازار به وجود آمده است که آنها به سمت خرید این میوه‌ها و فروش آنها در بازار رفته‌اند.

 

این در حالی است که چند وقتی بود با گران شدن دلار، این جذابیت در بازار برای میوه‌های لوکس فراهم نبود و از سوی دیگر، دولت هم وارداتشان را ممنوع اعلام کرده بود، البته هنوز هم وزارت جهادکشاورزی به عنوان متولی تعیین سیاست‌های این حوزه، همچنان اعلام می‌کند که واردات میوه‌های لوکس ممنوع است، اما به هرحال ردپای این میوه‌ها در بازار به چشم می‌خورد.

 

البته دامنه میوه‌های لوکس در بازار تنها به این میوه‌های با اسم‌های عجیب و غریب ختم نمی‌شود، بلکه برخی از میوه‌هایی که فصل‌شان تمام شده، همچنان در بازار عرضه می‌شوند، اما شکل و شمایل بسیار لوکس و جذاب و در عین حال قیمت بالایی دارند.

 

از سوی دیگر، برخی میوه‌های خارجی یا به اصطلاح وارداتی همچون آناناس، نارگیل و موز که البته در زمره میوه های لوکس قرار نمی‌گیرند، در بازار به وفور یافت می‌شوند و قیمت مناسبی هم دارند، به نحوی که قیمت هر کیلوگرم موز مرغوب در بازار حدود 3900 تا 4200 تومان است، نارگیل دانه ای 6 تا 10 هزار تومان عرضه می‌شود و آناناس هم بسته به اندازه و کیفیت آن، از دانه‌ای 15 هزار تومان تا 25 هزار تومان عرضه می‌شود.

 

در این میان، نارنگی خارجی به قیمت 6 تا 8 هزار تومان عرضه می‌شود و هر کیلوگرم گلابی خارجی رنگ و لعاب‌دار هم به قیمت هر کیلوگرم 20 هزار تومان در برخی مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

 

اما حال و روز این میوه‌ها، اندکی با میوه‌های لوکسی که تلفظ نامشان چندان ساده هم نیست، فرق می‌کند، چراکه آن چیزی که به عنوان میوه‌های لوکس در بازار عرضه می‌شود، نه تنها قیمت بالایی دارد، بلکه به صورت دانه‌ای فروخته می‌شود و نه فروشندگان به میزان بالایی از این میوه در اختیار دارند که کیلویی بفروشند و نه قدرت خرید مردم به خرید یک کیلو میوه به قیمت حدود 35 تا 60 هزار تومان، قد می‌دهد.

 

بررسی‎‌های میدانی مهر در برخی میوه‌فروشی‌های شمال شهر تهران نشانگر این است که آواکادو، مانگوستین، درایان، میوه ستاره‌ای و میوه کاکتوس با قیمت بسیار بالایی عرضه می‌شود.

 

قیمت هر دانه آواکادو 5 هزار تومان تا 7 هزار تومان، مانگوستین دانه ای 10 تا 15 هزار تومان بسته به اندازه آن، میوه ستاره ای دانه ای 4 تا 5 هزار تومان عرضه می‌شود.

 

البته در کنار این میوه‌ها، انواع سیب های واردایت از فرانسه، ترکیه و شیلی هم در پیشخوان برخی مغازه‌ها به چشم می‌خورد که قیمت هر کیلوگرم از آنها 12 تا 15 هزار تومان هم عنوان می‌شود.

 

فروشندگان نیز که حاضر نیستند اطلاعات زیادی به خریداران غیر آشنای خود بدهند، در این مورد می گویند که مردم تقاضای این چنین میوه هایی را دارند و آنها نیز به راحتی از طریق افراد آشنای صنف خود و نیز بازار میوه بزرگ تهران آن را تامین می کنند.

 

یکی از این فروشندگان به خبرنگار مهر می گوید: معمولا میوه های خارجی مشتریان خاص خود را دارند و ما نیز می دانیم که باید به چه اندازه از چه میوه ای برای فروش به مغازه بیاوریم، البته سفارش پذیری هم در این مورد از مشتریان صورت می گیرد و بنا به سفارش مشتری، میوه های خیلی خاص را هم می آوریم.

 

او می افزاید: البته فروشندگان عمده این میوه ها هم خاص و مشخص هستند و بنابراین واردات به صورت انحصاری به دست عده ای است که آنها نیز قیمت را هر طور که دلشان بخواهد تعیین می کنند، ما نیز حدود 10 تا 20 درصد سود از فروش این میوه ها نصیبمان می شود، اما به هرحال سود اصلی به جیب واردکننده می رود.

 

وی می افزاید: اگر شما مشتری عادی یک فروشنده میوه لوکس باشید، شاید به راحتی نتوانید برخی میوه های خاص را پیدا کنید، اما اگر به دفعات از فرد عمده فروش میوه وارداتی خرید کنید، آنگاه او هر میوه خاصی را که مشتری شما بخواهد، تامین خواهد کرد.

 

به هرحال دوباره میوه‌های لوکس در بازار خودنمایی می کند و در این میان بیم آن می رود که دلارهای کشور به سمت واردات این میوه‌های برود که سودهای کلان آن تنها در جیب عده‌ای واردکننده می‌رود.

 

انواع میوه‌های لوکس در بازار

 

مانگوستین

 

میوه های لوکس

 

لیچی

 

میوه های لوکس

 

کامکوات

 

میوه های لوکس

 

دوریان

 

میوه های لوکس

 

میوه ستاره‌ای

 

میوه های لوکس

 

جاک فروت

 

میوه های لوکس

 

پاشن فروت

 

میوه های لوکس

 

 میوهای در تایلند

 میوه های عجیب در تایلند (18 عکس)میوه های عجیب در تایلند (18 عکس)میوه های عجیب در تایلند (18 عکس)میوه های عجیب در تایلند (18 عکس)میوه های عجیب در تایلند (18 عکس)میوه های عجیب در تایلند (18 عکس)میوه های عجیب در تایلند (18 عکس)میوه های عجیب در تایلند (18 عکس)میوه های عجیب در تایلند (18 عکس)میوه های عجیب در تایلند (18 عکس)

عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا + تصاویر

Képtalálat a következőre: „‫بهترین میوه دنیا‬‎”Képtalálat a következőre: „‫بهترین میوه دنیا‬‎”
 
 
Képtalálat a következőre: „‫بهترین میوه دنیا‬‎”

درخت چیکو جدیدترین میوه ایرانی, سرشار از ویتامینها و خواص درمانی!

Bahalvideos1

فستیوال های کثیف هر ساله در زمان های خاص برگزار می شوند و میزان زیادی خرابی و زباله به جا می گذارند. نکته جالب در مورد این فستیوال ها این است که افراد بسیار زیادی از آن ها استقبال می کنند.

چین چیلا در استرالیا

این فستیوال به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره های غذایی شناخته می شود که در آن مردم نه تنها به سمت یک دیگر هندوانه پرتاب می کنند بلکه کارهای خاص دیگری نیز انجام می دهند، برای مثال در این جشن عده ای به اسکی روی هندوانه مشغول می شوند. این فستیوال هر ساله در اواخر ماه فوریه برگزار می شود.

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

بزرگ داشت میمون ها در تایلند

یکی از عجیب ترین و همچنین کثیف ترین فستیوال های دنیا در تایلند برگزار می شود. در این جشنواره مردم میوه های مختلف و همچنین نوشیدنی های زیادی را برای میمون ها آماده می کنند و آن ها نیز با این میوه ها بازی می کنند و تنها باعث به وجود آمدن یک محیط بسیار کثیف می شوند.

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

جنگ پرتقال در ایتالیا

یکی دیگر از جشن های بزرگ غذایی و همچنین کثیف در یکی از شهرهای شمالی ایتالیا برگزار می شود. در این جشن مردم با پرتقال ها به یکدیگر حمله می کنند در این فستیوال مردم به دو گروه تقسیم می شوند و با پرتقال با یکدیگر به مبارزه می پردازند. این مسابقه به عنوان بزرگترین جنگ خوراکی در ایتالیا شناخته می شود. در انتهای آن تنها هزاران تن پرتقال از بین رفته سطح شهر را می پوشاند.

این جشن را یکی از کثیف ترین فستیوال ها در اروپا می دانند.                                                                      اصراف کاران برادران شیاطینند

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

جشنواره رنگ ها در هند

این جشن یکی از گسترده ترین جشنواره های دنیا است و همچنین میزان زیادی نیز کثیفی به همراه دارد. در مدتی که این جشن برپا است مردم در سرتاسر هند بر روی یکدیگر رنگ می پاشند و کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که تمیز مانده باشد. البته این رنگ ها به صورت پودری هستند و به راحتی پاک می شوند.

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

قل دادن پنیر در انگلستان

با این فستیوال که هر ساله در انگلستان برگزار می شود حتما آشنایی دارید چرا که نه تنها یکی از عجیب ترین فستیوال های دنیا است بلکه بسیار کثیف و خطرناک نیز هست. در این جشن از بالای یک تپه تقریبا گلی یک تکه پنیر را به پایین هل می دهند و شرکت کنندگان برای به دست آوردن آن باید به پایین حرکت کنند. در این میان عده بسیار زیادی در گل و لای ها می مانند و یا اینکه در آخر مسابقه یک دست یا پای شکسته دارند.

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

فستیوال باتلاق در کره جنوبی

هیچ چیز از باتلاق کثیف تر نیست و حال فرض کنید که یک جشنواره برای شنا در باتلاق وجود داشته باشد. در کره جنوبی هر ساله دو میلیون نفر برای شرکت در جشنواره باتلاق وارد این کشور می شوند. در این فستیوال مردم در باتلاق های مختلف و در گل و لای شنا می کنند و در یکی از کثیف ترین جشن های دنیا شرکت می کنند.

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

جنگ گوجه فرنگی در اسپانیا

شاید بتوان این جشنواره را یکی از معروف ترین فستیوال های دنیا نامید، چرا که افراد زیادی در آن شرکت می کنند و همچنین یکی از کثیف ترین فستیوال های دنیا به شمار می رود. به گزارش پارس ناز این جشن که به خاطر برداشت اول گوجه فرنگی در کشور برگزار می شود و در این جشنواره مردم با گوجه فرنگی به یکدیگر حمله می کنند و در این میان تمام شهر والنسیا قرمز می شود. جمع کردن پسماندهای این جشنواره یکی از سخت ترین کارهایی است که شهرداری باید انجام دهد.

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

جنگ بالشی در دنیا

این فستیوال یکی از بزرگترین جشنواره های است که در دنیا برگزار می شود در آن مردم در خیابان ها شروع به دعوا با بالش با یکدیگر می کنند. در این همایش مفرح جمعیت علاقمند در نقاط تعیین شده گرد هم می‌آیند و با بالش‌هایی که معمولا با پر قو پر شده است به کتک زدن یکدیگر می‌پردازند! برای شرکت در این همایش‌ها محدودیت سنی وجود ندارد و کودکان و بزرگسالان همگی می‌توانند در این مبارزه شرکت کنند. هرچند وسیله‌ای که برای مبارزه استفاده می‌شود خطرناک نیست اما در اطراف محل برگزاری اکیپ‌های اورژانس و پزشکی هم به فعالیت می‌پردازند.

این فستیوال در بسیاری از کشورها به مانند هلند، انگلستان، استرالیا و ... برگزار می شود.

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

 عجیب و غریب ترین جشنواره های دنیا

     

 

میوه‌ای که می‌تواند جهان را از گرسنگی نجات دهد.

 

درخت نان از درختان گلدار و از خانواده توت است که در آسیای جنوب شرقی،جزایر کارائیب و بیشتر جزایر اقیانوس آرام بعمل می آید.درخت نان (با نام علمی Artocarpus altilis) گونه ای از درختان گلدار و از خانواده توت(با نام علمی موراسه) است و در آسیای جنوب شرقی و بیشتر جزایر اقیانوس پاسیفیک می‌روید.3032_orig

 

میوه این درخت هنوز در میوه فروشی ها یافت نمی شود اما با توجه به خواص و ارزش غذایی بالای این میوه که پخته شده آن ش

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در شنبه 12 تير 1395برچسب:,ساعت 11:43 توسط حجت اله عرفانیان |




الله تنها پناهگاه مومنان واقعی است و همه به او از صمیم قلب عشق میورزند
الله 18 سلطان 18 جانشین 18 مکتب18 جانشین 18 بدین 18 الله 18+64 دین = 82 امام 82 مهدی 82
دین 64 دین 64 بهترین دین دنیا 64 الله محمد علی64 بهترین دین کدام 64دین الله شیعه است 64
کعبه97 +5 تن +12 امام +14 معصوم =حسین 128 کلید دین128 گل زمانه 128
به ابجد کلمه الله 41+25 شیعه = 66 الله 66+66= 132 اسلام 132قلب 132 اسلام 132 امام کل 132 بدین الله
دین 64 دین 64 بهترین دین دنیا 64 الله محمد علی64 بهترین دین کدام 64دین الله شیعه است 64
دین 64 دین 64 بهترین دین دنیا 64 الله محمد علی64 بهترین دین کدام 64دین الله شیعه است 64
دبن مذهب امام رهبر خود را ثابت کنید که دین اسلام شما هستید
دین 64 دین 64 بهترین دین دنیا 64 الله محمد علی64 بهترین دین کدام 64دین الله شیعه است 64
آخرین امام دین47+12امام= 59مهدی59بارهبرجهان اسلامی59حاکم دین اسلامی59 بمکتب حق قرآن59
معاویه فرمود اگر من چهار پدر داشتم عمر هشت پدر داشت بخاطر پدران زیاد ثروتمند و گنده لات عرب شدند
منجی عالم 40 مهدی قائم آل محمد 59 امید مستضعفان جهان59 ونریدأن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجع
فقط یک فرقه اهل نجات است به علم ابجدفرقه25شیعه25کعبه25آل الله25با آل قرآن25شاه مردان25 ارباب جهان25
ولی دین110نان جو110 نمک110 سنگ110شود کسی که به امام علی جفا کند به نانو نمک مرتضی علی حق علی قصب شد
راه اصلی337قانون دین الله337محمد علی فاطمه=337ره اسلام 337محوردین337با راه حسین محور دین الهی385شیعه
ولی دین110 علی 110 دین الهی 110 جلوه الله 110 ولی دین 110 انما ولی یکم الله والذین آمنو
سامری قوم محمد عمر گاو بوود لعنتی بی پدر به علم ابجد عمر 310 سم ری 310 همان سامری 310 میباشد
نماز نیاز انسان به پروردگار است بدبخت ترین موجود در جهان بی نماز است خدا شاید شیطان را ببخشد ولی بی
جانشین 18+18 ذلحجه
خواندم دیگر یاد آوری نکن آقا این چت رومتون به همه سایت ها می ارزه خدایی همه کلاس بالا