ماست و لبنیات و گیاهان دارویی
مگر نام محمد هم علی نیست آئینه روی محمد علیست صد کتابو صد حدیث آئینه روی محمد علیست کسی که چون محمد است جمال روی خاتم است جان نبی علی ولی قائم آل محمد است
رام رایگان گوشی های هواوی 1
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علم ریاضی قرآن تقدیم میکند و آدرس aaaaali110.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






اسامی گیاهان داروئی و خواص آنها که در میاب شناخته شده است

برای لبنیات کمی نوشتم حالا کمی دیگر هم می نویسم . 32 تا بیماری برای ماست نوشتم و 10ساعت درس دادم ، گفتیم که وقتی بچه ماست بخوره( منظورم ماست پاستوریزه است) بچه پیش فعال می شود، گفتم که بچه پیش فعال یعنی چی ، مثلاً کسی ماست می خورد 4 ساعت  می خوابد دیگه توان اینکه یک تحقیق 30 دقیقه ای کنه ندارد.

 

 خوب حالا شیر ، شیر معمولاً یک قندی داره به نام لاکتوز ، در افراد بزرگ سال انزیم لاکتوز وجود ندارد در نتیجه  با خوردنش حالت تهوّع می گیرند یا دچار اسهال می شوند یا دچار یبوست می شوند ؛ خوب جدیداً امدن شیر های کم لاکتوز تولید کردند درحالی که شیری این طوری باشه دیگه درد نمی خوره ، ما نمی گوییم شیر بد ، ماست بد ،اگر رفتید داخل یک ییلاقی که گوسفند فقط علف صحرا را خورده ، بخورید نوش جانتون ولی ماستش را کمتر بخورید ، یکم به ماستش نعنا، پونه، نمک ، موسیر بزنید و کم بخورید عیبی نداره ولی ماست های پاستوریزه می خورید و عصبی می شوید خوب ماست چه کار می کنه؟ یک چهارم ماست اسید لاکتیک است ، اسید لاکتیک چه کار می کنه؟ ایجاد اسیدتوز در بدن شما می کنه که دو قسمت بدن تان را فعال می کنه یکی ریه است که به نفس نفس می افتی که این هیدروژن را خارج کنه یکی هم کلیه تون فرسوده می شود تا این حالت اسیدی ماست را خارج کنه، خوب داخل مغز چه اشکالی ایجاد می شود؟ نورون های مغزی را فعالیتش را کم می کنه .

 

یکم هم درباره چایی بگم :متاسفانه چیزی که همه ی ما داریم استفاده می کنیم این چایی است ، عزا چای ، مهمانی چای ، دعوا چای ، همه جا چای ، چه خبره این همه چایی می خوری ، چای یکی از ان گیاه های سمی است که سرطان زا است دلیلش را فکر کنم در پست چای و سوسیس کالباس نخورید گفتم.

سوال پرسیده بودندچاره ی خشک شدن بینی و حلق در اثر حساسیت شدید چیست؟ اگر فلسفه ی حساسیت را شما بدانید دیگه حساسیت نمی اید سراغتان. این را من بگم که یک شگفتی درون ما است که اگر ما خودمان را بشناسیم هیچ موقع دچار حساسیت و الرژی نمی شویم که مراجع کنیم به پزشک خوب نشیم و برویم کلینیک الرژی. من افرادی را دیدم که هفته ای 82 هزار تومان واکسن الرژی یشان بود ایشان حاضر نشدن که ماست نخورند تا 82 هزار تومان را ندهند گفت من می دهم و می خورم ما گفتیم بده و بخور.

حالا عزیزان ما این الرژی را از کجا کشف کردیم؟ سوره ی مبارکه ی روم ایه ی 30 چرا؟ برای اینکه ما 75 تریلیون سلول در بدن ما است یکی از دوستان پزشک محاسبه کرده بود 500 سال باید بشینیم بدون لینکه چیزی بخوریم بشماریم تا سلول های بدن ما تمام بشود ، این سلول های بدن ما فاصله یشان با موی رگ های که در بدن ما است 25 تا 50میکرون است این تک  تک سلول های ما طبق فطرت خودشان غذا می خورند وقتی که پیتزا می خوریم این پیتزا وارد معده ، روده ، سیستم لنف ، خون و نهایت کبد و میرود داخل موی رگ ها تا سلول ها استفاده کنند . طبق سوره ی مبارکه ی ( قاف ) ایه ی  16 خداوند در تک تک سلول های ما است اصلاً این بینشی که سلول های ما دارند به خاطر وجود خدا است ، خوب این غذا از طریق موی رگ ، از موی رگ خارج می شود تا سلول بخورد سلول می بیند عجب غذایی امده الان فلج می شود ، الان مسموم می شود ، می اید عکس العمل انجام می دهد یک ماده ای ترشح می کند دور خودش به نام هیستامین ، وقتی که ترشح کرد این غذا را نمی گذارد بیاید طرف خودش ، این هیستامین دوباره از طریق هما موی رگ جذب می شود و وارد خون می شود بعد شما مخاط بینی یتان خشک می شود ، حلق تان خشک می شود ، چشم تان می خوارد ، صبح که بیدار می شوی 20 تا عطسه می کنی بعد می گی من چرا الرژی فصلی گرفتم ف نه الرزی فصلی نگرفتی الرژی شکمی گرفتی ، چرا؟ چون همه چیز ریختی تو شکم ات. این را بگم جالب است که وقتی با سلول های  بدنت هماهنگ نشدی عزیزان این سلول می اید با شما قهر می کند ، می اید بر علیه شما انقلاب می کند و خود کشی می کند. یکی از درمان هایی  که ما کشف کردیم این است هر موقع دچار کسالت شدید هر غذایی که بدن تان  طلب کرد نخورید و عکس ان را بخورید. مثلاً هوس ترشی کردید نخورید و به جایش عسل بخورید ، وقتی که خوب شدید دیگه از ترشی بدتان می اید.  

 رب گوجه فرنگی نخرید 

 

 خوب رب دیگه چه اشکالی داره . یکسری ها می گن ما خودمان درست می کنیم ما به ان ها می گیم دیگه بدتر ، برای اینکخ شما داخل ظرف آلومینیمی رب می پزی ، 24 ساعت می جوشد بعد وقتی که جوشید این رب سیاه می شود ، وقتی رب خالی می کنید می بینید ان مقدار که رب در ظرف بوده کاملاً سفید شده . خوب الومینیم میاد با این رب ترکیب می شود ف وقتی شما میل می کنید اول کندی ذهنی و شعور میارد اگه ادامه پیدا کنه دچار الزایمر می شی . چرا جدیداً الزایمر زیاد شده ، خوب سوال اینجاست که سبزی ای که 24 ساعت بجوشد چه ویتامینی توش هست ، مهمترین ویتامینی که داخل گوجه فرنگی است ویتامین C  است ، جالب اینجاست که اگر کوجه را با چاقو بریدی ویتامینش از بین میره حالا بیایید 20 ساعت این بجوشینیدش . جدیداً دیدید که کسانی می گن نمی دون چرا فراموشی گرفتیم لغات به یادمون نمی مونه یا اینکه شماره می دن یادمون می ره ، چون رب تو غذا زیاد می ریزی ، غذا را زیاد سرخ می کنی ، تو ماکروویو می زاری.  برای اینکه رب را نگهداری بهش استات سدیم می زنند، اگر توش استات سدیم نباشه چهار روزه  کپک می زنه .

 یک مطلب خیلی مهم هم می خواهم در مورد ماکروویو.

 

آیا تا حالا فکر کردید که غذا در زود پز چرا اینقدر زود می پزه و له می شود ؛ چون فشار و حرارت با هم بالا می رود و وقتی رفت بالا همان بلایی که ماکروویو سر غذا اورد می اره (درباره ماکروویو نوشتم قبلاً) ، غشای دور سلول ها را منفجر می کند یعنی هر چی داخل سلول است می ریزه بیرون ؛ شما دید وقتی سبزی را داخل فریزر می گذارید و وقتی می زارید بیرون اب ازش راه می افته ، برای اینکه دور این سلول ها یک پرده ای است ، دید سفیده ی تخم مرغ با زرده ی تخم مرغ مخلوط نمی شود ، یک پرده ای (غشای) دور زرده ی تخم مرغ است ، اگه یک ضربه ای به این بزنید این پرده پاره می شود و محتوی زرده با سفیده ی تخم مرغ مخلوط می شود ، تک تک سلول های که ما استفاده می کنیم به عنوان غذا چه سبزی باشه چه میوه باشه چه گوشت ، در واقع دور سلول ها یک پرده ای است ، وقتی شما داخل زود پز می زارید این ها متلاشی می شوند، همه چی مخلوط هم می شود بعد این غذا چه حالتی ایجاد می کنه؟ عامل مهمی است برای ایجاد بیماری های مثل سرطان و بدخیمی ؛ خوب چرا ؟ چون این کلاً  بیوشیمی را به هم زدیم ، کسی خدا نکرده بره زیره ماشین له بشه این دیگه ادم نیست ، چشمش له شده ، مغزش له شده این دیگه دوباره زنده نمی شه که ادم بشه ، غذا هم این طوری است وقتی می گیم دو، سوم غذاتون غذای  زنده باشه یعنی اگر این غذا را کاشتید سبز بشه ، گندم اگه کاشتید سبز شد به این گندم میگن غذای زنده ، این غذای زنده سلول های زنده ی شما را تقویت میکنه ، حالا هر چه غذا را سرخ کنی سلول های مرده ی شما را زیاد میکنه ، سلول های مرده ی ما چیه می تونید بگویید ، چربی است دیگه ، تنها سلولی که در بدن افزایش میکنه ، یک کیلو میشه دو کیلو می شه 10 کیلو می شه 20 کیلو میشه و... ما به این میگین سلول مرده بعد حالا برو رژیم بگیر ، طب سوزنی کن بعد ژل بگیر ، ماساژ بگیر از این کمربند ها بگیر و ورزش کن ، آخر می بینی هیچ خبری نیست فقط خودت را عذاب دادی پس غذای زنده بخور تا سلول های زنده ات فعال بشه.

خوب دیگه در مورد زود پز هم فهمیدید عزیزان دقت کنین شما حتی می خواهید سبزی را بپزید زیاد نباید حرارت بدید طوری که زیر دندانتون صداش را بشنوید.

توسط محمد باقر فتحی  اردیبهشت 17/ 1392